Berblog best kan??

hari yang penuh semangat,dan penuh energy.aku pon tak tau kenapa laa..hari ni bangun seawal pagi yang mungkin,dan tiada langsung kedengaran dialog seperti ini di rumah En Baharudin.

Pn.Hawa:Udaaaa,bangunnnn smayang!dah pukul brape ni!bla bla bla
aku:ye la ye laaa...5 minit mak (mata ke atas tangan disilangkan ke dada)haha..xdela.dengan mata terpejam je aku cakap.

tapi pagi ni serius senang gile je aku bangun.pas dah anta adik aku pegi skolah agama,aku terus bukak internet.benda first skali aku check adalah blog.bukan facebook seperti slalu.

dengan semangatnya lepas tu aku pegi carik baju dalam almari untuk aku pakai pergi ofis.carik carik dan carik,pastu aku menung depan almari tu.sebab tak tau nak pakai baju ape dah.

tapi tu tak melunturkan semangat aku.Aku siap cepat2,ambik je t-shirt,jeans..sebab hari ni jumaat so that pegi ofis boleh pakai baju bebas.pastu aku makan,salam2 ngan mak,pastu pegi keje.

naik train dengan semangat,turun pun semangat.Jalan cepat-cepat,laju-laju.Aku potong mak cik yang jalan kat depan aku tu.Aku nampak pastu dia pun jalan laju jugak.Nak potong aku balik mungkin.Aku pandang jam,ade dua minit je lagi sebelum pukul 10.

nampak orang gila..pun aku senyum jugak.Apa salahnye kan.At least orang gile tu lagi bagus dari mamat2 yang tegur-tegur phewit phewit kat aku bila aku tengah jalan.Serius lagi annoying.

Sampai ofis dengan mood yang baik,bukak laptop.terus bukak blog jugak dulu.kan aku dah cakap,berblog ni best..hehe


petang ni nak pegi tengok konsert twin tower.ade hoobastank,yuna,wondergirls.tapi mak aku pesan,jangan jakun sangat.haihh..mak jelez ea..=P


7 comments:

ieyza afieyna said...

best ! sgt2 best. sye suke berbelog :)

Aieda Adnan said...

bestnye..hehe

aNiss :):) said...

aniss pun sudah jatuh cinta dengan BLOG :)

LindaRahim said...

memang best la...asyik nk bukak je..hihi...

Qaseh Dalia said...

bes lah syg ...

masz amysya said...

da follow..tengs sggah kat blog kite..
mmg best nerblog nie...:)

nurulfzz said...

yeay!!hidup blogger2!!ehehe