Azam baru??

Dah lama aku tak update blog ni,dah lebih dari setaun mungkin.Ade sebab kenapa aku tak update blog ni.Tapi hobi bace blog orang lain dan jadi silent readers ni aku tetap tak stop buat.Dalam sehari tu paling kurang pun 10 blog wajib aku terjah.Baca blog orang ni dah jadi macam darah daging aku..ececeh.ahaha

dan semangat aku untuk berblog dah datang balik.Aku nak sambung balik minat aku dalam bidang penulisan ni.Nak buat balik cerpen,nak buat cerita bersiri..dan nak update blog ni selalu.Biar blog nurulfzz ni berseri balik.biar ade orang yang datang kat blog ni.

tapi kalau nak update hari2 blog ni dengan cerpen..atau novel ke..mcm impossible la kan.yela..menulis perlukan mood.perlukan idea yang banyak.Dan aku pernah cakap dulu,aku banyak idea untuk menulis bile aku bercinta je.haha

jadi aku bercadang nak letak jugak entry2 selain dari novel dan cerpen .Contoh entry lain tu...macam gosip-gosip ke kn...petua-petua ke..resepi2 ke..haa tgklah ape yang aku tau nanti,aku kongsi kn kat sini.
okey,nak sambung buat keje kat ofis ni plak.Nanti jumpe lagi okey?=)

eh eh,tapi sebelum tu..ni ade satu video yg ak tgk semalam.mak aihh,tak tau la nak cakap ape bile tengok ni.macam-macam..siap ade noraniza idris lak tuh.ish2




p/s:haih..rase dah lain tulis kat blog ni.ayat pun cam skema semacam je..*sighhh

2 comments:

syazana amira said...

SINGGAH SINI :)

Kira Kekuri said...

selamat dtg kembali ke dunia blogiie..hehe , sya plak bz skrg ni..x dapat update sekerap mgkin ^.~ salam perkenalan dri saya Kira :)