awak suka benda2 comel x?


tahun nie umur aku masuk 20++..tapi perangai xbrape nak matang je.sebenarnya bukan lah x matang sangat,banyak benda2 serius aku dah mula fikir.cuma malas nak tunjuk sangat ..=P

aku suka tengok benda2 comel.Macam..err..hiasan yg comel,teddy bear yg comel,mainan yg c0mel,dan lelaki2 kanak2 yg comel.selain makan kfc dan kek coklat,melihat benda2 yang comel membuat aku gembira.




ni collection teddy bear aku.tak la banyak sangat tapi semuanya ade sentimental value.kebanyakannya adalah pemberian dari orang tersayang-sayang.xkesah la korang nak tau ke tak,tapi aku rase macam nak tunjuk jugak gamba ni.hehehe

tapi sekarang aku dah serahkan kuasa menjaga bear2 tu dekat adik aku.aku dah tak nak tido peluk bear lagi.T__T.Ha,nampak tak cat bilik aku tu kaler pink?dulu2 aku memang suka sangat warna tu.adik aku pun sama.

gedik btol muka budak nie

ni adik aku.anak kedua dalam keluarga pak cik baharudin dan puan Awaliah.Eh apasal ayah aku pak cik mak aku puan pulak.Ni la satu-satunya adik perempuan yang aku ada.Beza umur aku aku dengan dia-10 taun.

cita-cita die-nak jadi model.adoi,x paham aku.die ni degil,macam kakak die jugak.hehe.kalau kiteorang ade kat rumah,memang rumah jadi huru hara.kalau nak dengar suara aku yang paling high pitch sekali,masa die ade la.

die ni jugak suka menyibuk hal aku.boleh cakap sume benda tentang aku ade dalam poket die =P.dengan sape aku mesej,sape nama kawan2 aku,even orang2 yang aku selalu stalk bile bukak facebook pon die tau.cisss.





aku cuma harap walau ape pun cita2 dia,dia akan bersungguh-sungguh utk mencapainya.Eh dahlah,citer banyak2 pasal die dalam blog ni buat ape kan?

ni lak adik bongsu aku..

hi.nama saya rain amir.panggil je ap.


ni adik aku yg comel + nakal.dengan dia ni aku x slalu gaduh.sebab die ni pandai amik hati aku.Lelaki la katakan,memang bermulut manis.abes madu sepah dibuang haha.Sebut pasal amir teringat lak kat sorang kawan nama Amir tu.ehehe

Ni la adik-adik yang aku ada kat dunia ni.Abang xde,kakak pon xde.yer,aku anak sulung.Buat masa sekarang,mereka ni priority aku.Mak ayah juga.

k lah,aku rase dah mengantok ni.Thanks kpd readers blog nie.aku sayang korang!(^_^)

6 comments:

Unknown said...

laaa..patot la muka iras2 jer..aku ingtkna ko dah mase kecik ritu..ahaha

Akulah Pak Lan said...

Gila byk teddy..nak sekilo

Woofer Storm said...

sy suka je bnda comel walaupun sy tak comel..haaaaha

safurara said...

alaaaaa akak pon ske bears...so dh tua pon leh ada bears manyak2.hehehe sweet.

Irrahady said...

suke...

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

suke sgt! ;)

SAPE BOLE TOLONG CIK BUNGA INGATKAN PASAL NIE, PLEASEE :(


cik bunga bengang ar publish entry tp tak kuar kat d/board.. da tukar ke auto pon die mintak kite set date & time utk publish.. tolonggggg~~~~ :(