FrenZZ 4EvEr

waaaa...b0san sungguh ini malam!!mkn megi dh..tgk citer dh..bace novel p0n dh.ak baru abeskan citer SMT mahkota dan Prince charming..memang aku tak nafikan,hasil karya dorang ni memang best dan xmemb0ringkan.Bley plak aku gelak s0rang-s0rang depan lapt0p nih.Aiy00..roomate aku..s0rg tu dah tido ngan gaya ala ikan duyungnye..(klau aku bleh snap gambar dier tgh tido pastu letak kat sini kan best..)..sorg gayut ngan b0yfriend(sambil gelak2..senyum-senyum pastu pintal2 rambut..)..sorg lagi yang katil dier bawah katil ak nih,aku tak tau la dier buat ape..layan citer kot..xp0n tgh wat PTA tu..waaa...rajinnye ko amy..haha.


nak tgk cter faiz kasi..tajuk dier 1 moms 3 dads..tp xsmpai2 lagi file dier...die ckp cter ni best.cter die citer dia psl sorg pompuan kawen tp laki dia tu ada 3 org kwn baik so diorg slalu la dtg lepak kat umh psgn tu.. kira mcm dia kawen dgn 4 laki.Then diorg xdpt ank pastu laki dia paksa mmber2 dia ni g derma sperm kat hsptal ,dia nk cmbine ngan bini die pnya ,alih2 laki dia tu mati so diorg yg tggl tu xtau la sape bpk ank mmber dia tu.Pastu nanti bile anak tu lahir sorang member die yang duduk kat umah kena jaga anak dier tu.Stakat tu je la yg faez citer kat aku..huhu.nanti kalau aku rajin ke lepas habis tengok citer tu aku wat review sikit eh..hehe


Bile dok sorang-sorg ni,mula la otak aku melayang-layang jauh..kembali ke alam sebel0m akil baligh sampai r skang..bile pikir2 balik..da besar rupenye aku nih..


sedar tak sedar,dah 3 taun aku berada kat UMP nih..n dah bermcm2 kenangan aku lalui.Jujur ak ckp,dlu ak slalu tanye pada diri aku sndiri..kenapa la aku ditakdirkan masuk ke UMP ni..tp lepas 3 taun brlalu..i can give the conclusion.The conclusion is..my life is begin here..at UMP!


to all my friend,especially 3dcs student,i wanna say that i really love all of u...n i appreciate every second that we spend together.


untuk smua kwn2 aku dlm blog nih..


untuk kawan2 p0mpuan kelas aku...

wana,halimah,amy,tehah,diyana,k.nik,wawa,
pikah,murni,reha,dayah
,nadia,zira,fika,ain,ira,jaja,jannah,ila,vivian

untuk kawan2 lelaki kelas aku...

ikbal,abang,solah,krul,adek,ipin,
amat,ejat,zahir,zack,wann,faiz
hafis,apik,cloudzz,adam,dzul,zaid,nabil,azlan


dan

untuk semua kwn2 aku kat UMP ni

dan

untuk smua kwn2 kat skolah menengah,sekolah rendah dan skola tadika



aku nak bgtau..


aku sayang korang semua!!!hehehe




thanks sbb:

a)berkawan dengan aku
b)still brkawan dgn aku wlaupun aku byk buat salah..



aku cuma nk bagitau yg kehadiran kwn2 amat bermakna dlm hidup aku.Selain family,korang la yg sntiasa sokong aku mase senang dan susah.Dan hidup aku takkan seceria macamni tanpa adanya kwn2 aku.



aku harap persahabatan kita akan kekal selamanya.Dan suatu hari nanti mungkin bila anak-anak aku tanya..macammana zaman muda mama(haha..lawak plak rasenye nk tulis prkataan mama tuh)..aku boleh jawab dgn bangga..aku laluinya dgn brmacam2 kenangan..mungkin tak semuanya kenangan manis..tapi aku rasa itulah yang akan buat aku makin kuat untuk hadapi hidup ni.Dan aku akan ajar anak2 aku pulak untuk menghargai semua kwn2nya..



hmm..cukup kot aku merepek untuk mlm nih.Biasanya kalau aku boring..aku mmg suke ckp bnda2 yang aku tak slalu cakap sblm ni..mcm yang aku tgh tulis ni la..hehe


utk kwn2 kelas aku..aku dah try nk buat pantun ke seloka ntah untuk korang,tp tak siap2 jgk lg..nnt r klau da siap aku update kat sini eh..

5 comments:

wunny_hunny said...

hehe..nice blog..
sy link awk ye, sy follow awk~
i follow^^

nurulfzz said...

tq sbb link blog nih..hehe
be a fren k..(^_^)

Nadiiar said...

nurulll...name ak ade kt blog ko..bngga nye akk...hehe

nurulfzz said...

mstila ader..nadia ku syg!!haha

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih